Jaký má a nemá web být

Ne každý web je stejný, a tak tomu do jisté míry má i být. Kdyby byly všechny weby stejné, logicky by nemělo smysl je udržovat v provozu, protože by stačil klidně i jen jeden jediný, který by reprezentoval i ty ostatní, identické.

Každý web je ale unikátní. Každý je takový, jaký si ho jeho autor a majitel přeje mít. Nebo je takový aspoň v ideálním případě, protože je logické, že ne vždy se tu všechno povede přesně tak, jak by tomu mělo být.

notebook s Youtube

Weby mají tedy nesporně svá pozitiva. Ale bohužel mívají i své nedostatky, jak už se o tom nejeden z provozovatelů webů sám přesvědčil. A tím zaručeně největším nedostatkem, se kterým se může nějaký web potýkat, je jeho příliš nízká návštěvnost. O čemž jistě nepochybujete a budete v tomto ohledu se mnou souhlasit. Protože to je nezpochybnitelná pravda. Kdo nemá na svém webu návštěvníky, nemá samozřejmě komu sdělovat to, co si zde zveřejnil, a v takové situaci nemá vlastně existence žádného nenavštěvovaného webu opodstatnění.

Weby prostě potřebují mít ty, kteří je sledují. A to klidně z kteréhokoliv koutu světa. Vždy by se mělo najít dost těch, kteří weby odhalí a nejlépe opakovaně je pak i navštěvují a využívají. K takovému účelu se přece weby vytvářejí, a když tuto svoji úlohu neplní, není důvod se s nimi tvořit.

modrý internet

A tak se všichni majitelé webů snaží prorazit a uspět. A některým se to i daří. Jenže některým také ne. Takový už je osud. A když tento osud některému z webů právě nepřeje, je třeba ho podporovat, jak jenom je to možné, aby se vše obrátilo k lepšímu. Je třeba propagace, je třeba optimalizace pro internetové vyhledávače, prostě cokoliv, co veřejnost osloví a přiměje ji k návštěvě. Což je první předpoklad úspěchů jakéhokoliv webu. Protože jenom dost početní návštěvníci přinášejí tu zisk a tu jiný efekt, o jaký zrovna danému webu jde.

Zveřejněno v Web